Dag jobb plus natt jobb samma dag :P

Hej och god kväll .
 
Idag har jag varit vaken sedan 04.30 för att jag behöver snooza lite innan jag vaknar till.
Hann få i mig mitt morgon kaffe och även hann jag sminka mig som vanligt.
Bussen går från mig 05.51 och bussen som ska ta mig vidare ut på landet går ifrån city 06.16 :)
Så idag har min dag bestått av jobb, dock med den roligaste kollegan jag vet alltså.
Dagen har gått fort.
Jag ska hinna vila lite ikväll för jag tog även på mig ett natt pass med.
På mitt favvo ställe i hela kommunen <3
Sedan är jag ledig.
Jobbar nästa helg med, natt, och det räcker dessa 10 timmar man får ihop ändå.
Känns som om att natta blir för lång ändå :/
Men men jag söker bara natt tjänster för det är så härligt skönt med natt arbete :)
 
Jag jobbar gärna inom Nattpatrullen ett litet tag i alla fall.
Dock är jag mer sugen på att jobba med inredning, vilket jag ska utbilda mig till så fort jag får våra rövar upp till Stockholm där jag vill för resten av livet bosätta mig.
 
Jag är galet mätt på Halmstad och både ångrar mig och ändå inte att jag flytta ner hit,
Det positiva är att jag träffade mannen i mitt liv och att vi har världens finaste son.
Det negativa är att jag saknar min familj, att inte kunna åka över och bara dricka kaffe mm.
 
Men inom en snar framtid så är det bye bye Halmstad.
 
Nu ska jag göra mig i ordning.
Hej svejs.