Mycket länge sen !

Hej och godkväll.
 
Idag har jag jobbat, och min lill kille han har varit på förskolan och den andra har jobbat!
Jag trivs sååå bra på mitt nya jobb, tur att jag tog körkort annars hade det varit kämpigt med att ta sig dit ut när man jobbar på helgen.
 
Jag har ganska många LAS dagar så jag väntar på att jag skall få ett lång vikariat, verkar dock som om att jag kanske kommer få det, dock bara 75% vilket är ganska synd då jag gärna vill jobba 100% haha :)
 
Imorgon blidde jag visst ledig då jag jobbade för Jasmina idag och då tog hon min kväll som imorgon.
Dock ligger jag ändå tillgänglig på Intellitimeför det är bra att få in så mycket extra som jag i möjligaste mån kan ta och orkar!
 
Verkar som om min lilla grabb börjar bli dålig, enligt sambon verkade det som om han hade lite temperatur :(
Så jäkla jobbigt när de små är sjuka.
Man önskar att det var en själv som låg sjuk istället...
 
Dricker gott bubbel vatten men ska snart lägga mig, är väldigt trött.
Måste orka vara pigg imorgon då jag ska uträtta en massa ärenden nere i stan.
Om allt går enligt planerna så ska jag berätta en hemlis efter helgen ;)
 
Kan ju avslöja att jag inte är gravid, så det är inget sånt.
Men det är nåt annat.
 
Puss och kram på er.
Nu ska jag bara kolla klart på ´detta påbörjade avsnitt av the Blacklist.