21/2-17

Hej hopp.
 
Jag är världs sämst på att uppdatera här, men jag har ännu inte gett upp hoppet :)
Jag har haft fullt upp med barn, jobb och nu är jag även sjuk i influensa :(
Så jobbigt det är.
 
Gick hem 2 och en halv timme tidigare i lördags och sjuk hela söndagen och måndagen och vilar upp mig nu dessa dagar.
Kände dock att det inte stod rätt till i fredags morse.
Men härdade ut arbetsdagen då.
 
Sen något som jag blir så förbannat trött på är:
När jag frågade min kollega om det var okej att jag ringde in nån på lördagen på kvällen för mig och hon sa ja, sen på söndagen hör jag från en annan att jag hade "lämnat" henne.
 
Alltså what the fuck?!
Jag frågar alltid och om det störde henne varför inte säga nej på en gång då?
Hatar tisslandet och tasslandet och jag hatar när folk inte kan säga sanningen!
 
Jag är så trött på vuxna människor som beter sig som mindre vuxna.
Och å andra sidan, vad var problemet när jag fick in en för mig?
Då var hon inte ensam.
 
Jag skiter i och jag orkar verkligen inte hålla på med tjafs längre.
Jag går och jobbar gör det jag ska, sedan så går jag hem och skiter i alla andra förutom dom som jag bryr mig om som är familj eller vänner :) 
 
Nu sitter jag och hostar.
Så mycket slem hosta att jag tror jag smäller av.
Inte nog med det så gör det ont så  fort jag rör mig.
 
Ha en fin dag.
Med vänliga hälsningar:
Johanna :)