Jobbat

Hej
Jag har jobbat på som ett as hela två veckor i sträck
Klagar absolut inte det är ju kul att ha ett jobb 👌🏻
Det som är tråkigt är att jobba med latmaskar som inte tillför ett jävla jota och bara gnäller !

Jag är för för att hjälpas åt på en arbetsplats o inte bara sitta ner och ha mage att kalla sina hårt arbetande kollegor för latmaskar.
Den som tycker att jag är lat kan ju säga det till mig istället.
Detta skulle en kollega ha sagt till en annan om en annan! 😡

Såååå tröttsamt att behöva känna så om vissa.
Många som jobbat inom vården hela sitt liv har svårt att få in nytänkande och sätterpå sig sina skygg lappar och gör bara på sitt sätt.

Grejen är den att vi alla jobbar på olika sätt och inget sätt ör fel förutsatt att vi jobbar mot samma mål
Det spela ingen roll om jag t,ex vill sätta på tant Agdas kofta när hon sitter i sin rullstol eller sitter i sängen , huvud Saken är att Agda inte fryser!
Fattar ni poängen?

Nu ska jag springa ner till tvätta stugan och lägga i DB sist korg t ätt 😂
Så skönt att ha fått skriva av sjå möte i alla fall