hemkommen

Hej och godkväll. 

Träffat mamma och pappa (givetvis) bor ju hos dom haha, Mormor och morfar, Jenny Melvin och Milton samt Josefin och Martin. 
På fredagen tittade även Anna H förbi :-)

Hur som helst 
Imorgon vankas det jobb 07:00-13:00.
På fredag 13:00-22:00, lördagen 07:00-13:00 samt 17:00-22:00 och på söndagen 07:00-13:00.
Ska ej klaga, jag har ju faktiskt ett jobb 

Bilden nedanför tog jag idag på min älskade lilla prins som var helt inne i Biet Maja 
Jag har varit nöjd med besöket förutom att min lur är ej fixad. 
Pappa lämnade in den på fredagen och på lördagen hade han pressat glaset för hårt så det blev spricka (!!!)

Skulle vi lämna kvar den till på måndag viket vi gjorde 
Ringde och kollade om vi kunde hämta den men då hade leverantören av det nya glaset till min Z3 tydligen fastnat i trafiken 
Vi hämta den och slapp betala! 

Nästa gång ska den fixas och då har han även glaset till displayen hemma :-)

Och om någon som jag är vän med på Facebook inte hittar mig där beror det på att jag har avaktiverat mitt konto där!